Brev:
Enfamil MME
21. juni 2010
Alder:
3 mdr.
Enfamil MME
Hej Helen.
Jeg er begyndt at give min søn Enfamil MME da han gylper ekstremt meget, og før gav jeg ham alm. MME med johannes brødkerne mel, men synes bare det tager så lang tid at lave når det skal koges og sies og alt muligt.
Mit spørgsmål er, kan jeg godt tilberede flasker til et døgn af gangen og sætte på køl? Og evt. hvordan? Der står nemlig ikke på dåsen at man kan. Det ville i hvertald gøre tingene nemmere, da jeg har to helt små børn, så nogle gange skal det bare gå stærkt :)
Kram
Henriette..